piątek, 6 lipca 2012

Trochę skamieliny


Dzisiaj skamielina i sutasz w roli głównej. Dokładnie chodzi o kolczyki, w których wykorzystałam koral skamieniały. Według mnie jest on bardzo ciekawym kamieniem. Udało mi się go kiedyś zakupić i postanowiłam wykorzystać go właśnie teraz. Mam jeszcze w kuferku cztery takie  kamienie ale na razie nie mam pomysłu jak je wykorzystać. Z tych kolczyków nie jestem do końca zadowolona ale cóż... Pokazuję wszystko co wychodzi spod moich rąk. Oprócz korala w kolczykach można znaleźć jeszcze onyks czarny i małe koraliki piasku pustyni. Nazwy na razie nie wymyśliłam ....










Właśnie tworze bransoletkę dla Marzeny. Ma być prezentem. Obdarowująca zażyczyła sobie aby był w odcieniach szarości z "domieszką" błękitu i zieleni. Ciekawe wyzwanie dla mnie. Mam nadzieję, że sprostam oczekiwaniom. Jak tylko ją wykończę zdjęcia na pewno tutaj pokażę.

3 komentarze:

  1. Bardzo ładne kolczyki, w kolorach przeze mnie ulubionych, kolorach ziemi. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory są przepiękne, witam wymiankowa parę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie te kolory wyglądają, jak lawa:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza