środa, 10 kwietnia 2013

Wiosenne Candy w Ozdobach Ziemi


Postanowiłam zrobić Wam niespodziankę :) 


Powody są co najmniej dwa a przynajmniej te główne. Pierwszy z nich to zaklinanie wiosny żeby w końcu się pojawiła i została na dłużej, jakoś trzeba rozweselać sobie ten czas oczekiwania kolorowymi akcentami. Liczę, że taki rozweselacz przypadnie Wam do gustu i zechcecie się ze mną pobawić :) Drugi powód jest taki, że oto dzisiaj są moje urodziny i z tej okazji to ja chciałabym coś dać komuś z tu zaglądających :)

Jak Wam się podoba taki prezent?





Na dzień dzisiejszy nagroda jest jedna ale być może to się jeszcze zmieni w trakcie trwania zabawy. Nagrodą jest oczywiście kolorowa bransoletka widoczna na poniższych zdjęciach :)




 





Żeby wziąć udział w zabawie trzeba spełnić kilka warunków a mianowicie:

- zostawić komentarz pod tym postem

- zamieśćcie podlinkowany banerek (pierwsze zdjęcie) na pasku bocznym swojego bloga lub udostępnić go  publicznie na swoim profilu facebook'owym z informacją o zabawie

- będzie mi bardzo miło jeżeli zostaniecie moimi obserwatorami o ile już nie należycie do tego grona ale nie jest to warunek konieczny

- zapraszam również do polubienia mojego profilu na fecebooku

- bawimy się równocześnie tutaj oraz na facebooku jednak proszę o zgłaszanie się w komentarzu albo tutaj albo tam. 

Ogłoszenie wyników odbędzie się dokładnie za miesiąc czyli 10 maja. Zgłaszać się można do 9 maja do godziny 24:00


Zapraszam do zabawy i życzę powodzenia :)



55 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin. Bransoletka jest piękna. Chętnie zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin !!! Niech Ci się życie tak kolorowo plecie jak te bransoletki :)
    Przyłączam się do zabawy, bo bransoletka jest super - energetyczna :))

    OdpowiedzUsuń
  3. wszytkiego co najlepsze z okazji urodzin .. ach jakie cudo istny rarytas ... ustawiam się gzreczniutko w kolejce pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat! Z okazji Twoich urodzin chętnie przygarnę bransoletkę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech Ci gwiazdka pomyślności nigdy nie zagaśnie :)
    z radością włączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat i życzę powodzenia.
    Dołączam się do zabawy o to piękne cacko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przedwczoraj skladalam zyczenia szefowej, wczoraj naszej, wspanialej sasiadce, a dzisiaj Tobie zycze wszystkiego naj...naj...najlepszego:)
    Na takie kolorowe, wiosenne Candy sie naturalnie zapisuje i tez z utesknieniem oczekuje tej prawdziwej wiosny, pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja życzę kolejnych wspaniałych pomysłów i wytrwałości w ich realizacji. :) I oczywiście dopisuję się do grona chętnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię i obserwuję dlatego chętnie ustawiam się w ogonku do tej pięknej nagrody:) Życzę dalszej weny i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego kreatywnego Ci życzę i staję grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuje się ja też :D
    Może w końcu uda mi się wygrać :)
    Obserwuję od dawna :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego:) Piękna i wiosenna jest ta bransoletka, może uda Ci się w końcu nią przywołać wiosnę:) Staję w kolejce i wyczekuję wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego naj naj naj i jeszcze wielu taki pięknych prac:)Ale oczywiście staję w kolejce zaraz dopełniam reszty!

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego dobrego z okazji urodzin, zdrówka i weny twórczej! Ustawiam się w kolejce po tę piękną bransoletkę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. 100 lat! wszystkiego naj naj naj.....

    OdpowiedzUsuń
  16. Duuuużo dobrego urodzinowo życzę:tej wiosny, na którą czekasz,kolorowych dnia, twórczego natchnienia , realizacji pomysłów.
    W kolejce ustawiam się bez nadziei, bo nigdy nie wygrywam. Postoje jednak grzecznie. Banerek umieszczę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam Ciebie w słoneczną niedzielę.Miło i przytulnie tu u Ciebie -zostanę na dłużej.Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili w odwiedziny i przysłowiową kawkę.papa
    Piekne te TWOJE prace-WSZYSTKIEGO NAJ....

    OdpowiedzUsuń
  18. Spóźnione życzenia -WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!! ;)
    profl na fb polubiony i zgłaszam się do candy;)
    banerek na blogu : http://pinku-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. nagroda jest cudna...:) chętnie się zapiszę..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. po takie cudowności to i ja chętnie powalczę :)
    bannerek u mnie na blogu:
    http://etat-mama-i-tata.blogspot.com/

    a przy okazji zapraszam Cię na moje candy :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, żeś Baran... tak jak ja i data narodzin bliska mojej :)Spóźnione, ale szczere naj :)))
    Mimo, że sama sutaszuję, jednak jakoś nie mogę zebrać się w sobie i zrobić czegoś dla siebie. Dlatego też z wielką chęcią wezmę udział w zabawie, a może się uda... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. rany jakie cudo i te kolorki, aż się uśmiech sam z siebie na twarzy pojawia! Wszystkiego dobrego z okazji urodzin i wielu inspiracji. Podziwiam za cierpliwość i fantazję! Tym bardziej, że nie mam odwagi spróbować coś stworzyć w tej technice chociaż bardzo mnie kusi.
    Banerek tutaj: gwiazda-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Spoznione ale nie mniej szczere sto lat! Z okazji Twoich urodzin chętnie przygarnę te przepiekna kolorowa bransoletkę :) Jest perelka na nadchodzace lato. Pozdrawiam ania a.jablonski@live.nl

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze takiego cuda nie mam,więc chętnie przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna,z radością się zapisuję i czekam z niecierpliwością na wyniki :-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się i ja, bransoleta cudnie wiosenna.
    Tworzysz piękne rzeczy...
    Pozdrawiam serdecznie, a póki co malowniczo i zawzięcie macham rzęsami do losu, by się do mnie uśmiechnął;)
    Kasia, Rustykalny Dom

    OdpowiedzUsuń
  27. Wkomponuję się w kolejkę i urodzinowe serdeczności przekazuję. Melduję, że warunki spełnione.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najnajnajlepszego z okazji urodzin wielu pomysłów i ogromu radości z tworzenia:)ustawiam się w kolejkę po to cudeńko:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj!

    Stworzyłaś przepiękną bransoletkę, której nie mogę się oprzeć. Oczywiście zostałam już obserwatorką, polubiłam na FB i udostępniłam u siebie na blogu (www.z-wyobrazni-atramk.blogspot.com) podlinkowany banerek do Twojej zabawy.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. WSZYSTKIGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN!OCZYWISCIE ZAPISUJE SIE NA SLODKOSCI.POZDRAWIAM!
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj.
    Chociaż urodzinki Twoje były jakiś czas temu, to oczywiście życzę Ci jak najlepiej.
    Ja też kwietniowa jestem (12.04) baranica, więc z jednego stada jakby jesteśmy.
    Pozdrawiam cieplutko i zapisuję się do kolejki:-)

    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie wezmę udział w zabawie:) Piękne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja chcę!
    Ja chcę!!!
    Proszę!!!
    Zapisuję się prędziutko :)

    A i zapraszam do siebie:
    http://13oddechowpozniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Z wielką radością i nadzieją zgłaszam swój udział w zabawie. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękna praca, zgłaszam się, ja też chcę.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ ta bransoletka jest cudna... Fantastyczna i te kolorki... Z ogromna chęcią się zapisuje na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Składam najlepsze życzenia i ustawiam sie w kolejce po to kolorowe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Chciałabym wziąć udział :) Bransoletka jest piękna!
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję od dawna, zapraszam też na candy u mnie http://uolinki.blogspot.com/2013/04/drugie-candu-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Bransoletka jest przepiękna i jaka "optymistyczna" :).

    zapisuję się i mama nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zaklinanie wiosny chyba się powiodło ;-) Cudowne kolorki tej bransolety, więc zapisuję się koniecznie!
    banerek na http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. z chęcią się zgłoszę bo bransoletka jet przepiękna
    kocham sutasz
    na FB wszystko zrobione
    banerek na moim blogu jest- http://anaa-anaa-86.blogspot.com/
    dołączyłam do obserwatorów :)

    przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie pięknego kompleciku biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja spróbuje szczęścia :) Bransoletka jest przepiękna :) Pozdrawiam cieplutko i zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  45. oj ale mnie tą bransoletką przyciągnęłaś ... no śliczne do wszystkiego pasuje ... i to co lubię z biżuterii ...a sutasz mnie korci od kilku miesięcy ....muszę muszę się tu pojawić .... Spóźnione życzenia urodzinowe też ślę ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. o rany, jest taka cudowna, że nawet nie śmiem marzyć, że ją wygram :) ale nic mi nie zaszkodzi spróbować :) Zgłaszam się, a banerek jest na http://transfuzjawyobrazen.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie i zazdroszczę takiego talentu! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. O kurde molek :) super bransoletka :) zglaszam sie do zabawy i zapraszam do siebie na male candy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Oczywiście zgłaszam się i ja;)
    Banerek dodany na: http://akiriada.blogspot.com/
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  49. zglaszam się bardzo chetnie
    http://zachciewajki.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Z przyjemnością zgłaszam się do Twojej wiosenno-urodzinowej zabawy:) Z okazji urodzin życzę Ci wielu wspaniałych inspiracji oraz twórczych pomysłów, którymi będziesz nas zachwycać tak mocno jak tą cudną bransoletką:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na facebooku polubiłam jako: Zaproszenia z fantazją

      Usuń
  51. Energetyczne kolorki ;) Obserwuję i lubię z przyjemnością ;) Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam, z chęcią dołączam do zabawy!
    Nagroda kolorowa i tęczowa - idealna na każdą porę roku.
    Obserwuję bloga jako madziakudla, na fb lubię już jakiś czas jako Magdalena Marcisz, a banerek dodałam na blogu http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiękna pozytywna nagroda. Staję w kolejce:-)
    Polubiłam i udostępniłam na Facebooku info jako Johna Bravo.
    Pozdrawiam serdecznie
    sciemarocznaniewidoczna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. 46 year old Structural Analysis Engineer Malissa Norquay, hailing from Victoriaville enjoys watching movies like Conan the Barbarian and Jogging. Took a trip to Gondwana Rainforests of Australia and drives a Ferrari 250 GT Cabriolet. sprawdz tutaj

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza