niedziela, 11 listopada 2012

Słodkości rozdaję czyli CANDY CANDY :)

Dzisiaj ogłaszam niespodziankę dla Was - moje pierwsze CANDY :)


 Święta nadchodzą wielkimi krokami i wpadła mi myśl do głowy aby kogoś z Was z tej okazji obdarować upominkiem w postaci kolczyków. Rozdawanie prezentów jest jeszcze fajniejsze niż ich otrzymywanie dlatego zapraszam do udziału w zabawie. Co Wy na taki upominek? Kolczyki już tutaj pokazywane jakiś czas temu. Z tego co pamiętam podobały się Wam... więc postanowiłam zrobić drugie, identyczne specjalnie na candy.


Ktoś chciałby je założyć bądź obdarować nimi kogoś bliskiego?




lekkie spojrzenie z innej strony na wygraną :)




banerek do skopiowania :


kod zdjęcia do skopiowania: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgyrsi8DotrdZquJVuKFbBjaj9VL8MLglDdO7izYBWdTkMOBMEkFyMoPwMcexq7Jb74IMaXoSUb7mxIzUVuJBi4UkgjxZt_b4yiR_CdtmyuXSf_x2NNJ3P5rmwMH1cyZ2GBv7Pfm3NskfEV/s320/candy111.jpg

adres do podlinkowania : http://ozdobyziemi.blogspot.com/2012/11/sodkosci-rozdaje-czyli-candy-candy.html

Zasady dość proste i chyba już wszystkim znane:


1. Należy zamieścić komentarz pod tym postem zgłaszając chęć udziału w candy.
2. Zamieścić podlinkowany banerek na pasku bocznym swojego bloga. Jeżeli nie macie bloga udostępnijcie ten banerek na swoim facebooku.
3. Będzie mi bardzo miło jeżeli dodacie mój blog do obserwowanych.
4. Polubcie mój świeżutki fan page na facebooku :)
5. Anonimy również zapraszam jednak bardzo proszę o zamieszczenie informacji o zabawie na swoim facebooku i zostawienie adresu mailowego w komentarzu. Jeżeli nie macie facebooka - nic nie szkodzi :)

Zabawa trwa jednocześnie na blogu i facebooku.

Już niedługo pojawi się druga zupełnie inna rozdawajka tym razem wyłącznie na facebooku - zapraszam serdecznie - będą dwie okazje do wygranej :)

Zabawa trwa do 15 grudnia do północy  a ogłoszenie wyników następnego dnia :) Zależy mi aby ten prezent dotarł do szczęśliwca jeszcze przed świętami :)



Powodzenia !!!



75 komentarzy:

  1. nie powiem, lubię nosić robioną przez innych biżuterię, a na Twoją od dawna mam chrapkę więc ustawię się w kolejce... może się uda...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też staję w kolejce - fiolet mnie zawsze przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście, ze staję w kolejce tylko nie wiem co to za kod? Znaczy zamiast strony mam go wkleić? pozdrówka serdeczne i trzymam kciuki, bo takich ładnych nie potrafię zrobić:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) wszystko tak jak zawsze. Podałam kod grafiki dla ułatwienia i teraz dodałam adres do podlinkowania aby było już wszystko wiadomo. Kodów prawdziwych banerów nie potrafię jeszcze pisać :/
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Kolczyki są prześliczne więc staję w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jasne że się zapisuje:) wszystkie Twoje kolczyki są wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne, że się spisuję na słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. JA udostępniłam na FACEBOOKU :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopisuję się i ja z wielką ochotą.

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja się jeszcze nie zapiałam??? Skleroza!!! JUż i na fejsie, i na blogu w zakładce "rozdawajki";)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam juz w posiadaniu Twoje cuda, ale jak wiesz, trudno mi sie oprzec patrzac na Twoje prace, wiec ustawiam sie w kolejce z nadzieja na lut szczescia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z uwagi na to, że uwielbiam Twoje wyroby i niejednokrotnie wprawiały mnie w zachwyt wielki ustawiam się oczywiście grzecznie w kolejce. Kolczyki, które postanowiłaś sprezentować są cudowne i nawet nie wyobrażasz sobie jak ja marzę o nich więc zaciskam mocno kciuki i powtarzam jak mantrę; będą moje, będą moje..;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też się zapisuję na takie słodkości :-) Może szczęście mi tym razem będzie sprzyjać?

    OdpowiedzUsuń
  13. W związku z szalejącą po blogach zabawą "Liebster blog" pozwoliłam sobie Cię otagować :) Zapraszam do zabawy, szczegóły u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję się równiaż. Marzą mi się właśnie takie i na dodatek w takich kolorkach. Niestety nie zaglądam na FB.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się a także zapraszam po wyróżnienie na mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam taką biżuterię i z zachwytem zapisuje się na candy:))
    pozdrawiam cieplutko
    m.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne! Pragnę ich na swoich uszach! Staję w kolejce oczywiście:)

    Obserwuję i lubię na FB a bannerek stoi w pasku bocznym na blogu.

    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. coś pięknego! ustawiam się w kolejce.obserwuję i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  19. marina_niki@mail.ru

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakaś jestem zawieszona ostatnio,dobrze,że nie przegapiłam candy! Ale jestem i się natychmiast zapisuję :))) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne kolczyki i w moich kolorach...nie może mnie tu braknąć...

    OdpowiedzUsuń
  22. od dawna podziwiam Twoje prace w Centrum Rękodzieła. Zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się bizuteria robiona właśnie tą metodą, jednak sama niestety nie umiem takiej zrobić, dlatego ustawię się cicho w kolejce ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się!!! Takich cudownych kolczyków jeszcze nigdy w rękach nie miałam :)

    koralilka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. To kolczyki jest magiczne! Ja zakochałam się :) Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie bym sie pokusiła o sutasz.. jakoś nie miałam okazji sobie czegos takiego sprawić..

    Link tutaj: http://nibica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowita biżuteria!
    Zgłaszam się po kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie mogę przepuścić takiej okazji :)
    Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna biżuteria, takie soczyste kolory, więc ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna biżuteria, takie soczyste kolory, więc ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama nie potrafię sobie takich cudaśnych kolczyków wyczarować dlatego spróbuję szczęścia w zabawie. Marzą mi się właśnie TAKIE. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie śliczności, że grzechem było by się nie zapisać. Więc to czynię :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Marzę o takich kolczykach nie tylko pod choinką, ale na mych uszętach przez cały rok. W kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  35. marzę o takich kolczykach... zapisuję się i pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. mi jeszcze takie piękne kolczyki nie wychodzą, a te chciałabym mieć :) zapisuję się :)

    joanka

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się;]
    banerek u mnie
    na FB: Agata K.
    obserwuję jako Miki88
    agata.17kO@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Są przepiękne, więc się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak by mi pasowały do moich rudych włosów;p liczę na szczęście i oczywiście obserwuję bloga bo piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak ja lubię kolczyki! Byłoby żal nie spróbować szczęścia. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ustawię się po cichutku w kolejce bo kolczyki są Nieziemskie:)
    Pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi:)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  42. zawsze podobała mi się taka technika wykonywania biżuterii i zawsze pozostawała dla mnie tajemnicą. kolczyki są przepiękne. ustawiam się więc w kolejce i czekam na świąteczny cud. :D
    banerek oczywiście umieściłam u siebie i polubiłam Twój fanpage. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne te kolczyki. Szkoda, ze nie mogę nosić.Jak wygram, to obdaruję kogoś dla mnie naprawdę ważnego. Banerek na uolinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. mniam mniam co za pyszności.. czy mogę w kolejce się skromnie ustawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Marzę o sutaszkowych kolczykach, więc z przyjemnością dołączam się do zabawy =p
    banerek na pasku bocznym: http://moja-koniczynka.blogspot.com/
    fb: jako Asiek KN

    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  46. zgłaszam się :)
    bloga nie mam, więc wrzuciłam informację na facebooka: http://www.facebook.com/agnieszkazg/posts/381534828598061

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi się marzą takie kolczyki, więc chętnie się zapisuję. Obserwuję jako Anna Anna. Na fb niestety nie polubię, ponieważ nie posiadam. Mam nadzieję, że nie jest to problemem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. zapisuje sie. Przesliczne kolczyki pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. Rozgoszczę się w kolejce i reklamuję tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyciągam łapki po cukierki i ustawiam się w kolejce :) Banerek u mnie na blogu http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. są cudowne, więc zgłaszam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczne kolczyki, bardzo bym chciała je nosić, więc się zapisuję do kolejki:)
    pozdrawiam ignise@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Wspaniałe barwy i kolory kolczyków - marzenie!! zapisuje się ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Fantastyczna kolorystyka!! Dlatego i ja staję w kolejce! Banerek zaraz dodam na swoim blogu, fb nie posiadam (wiem, wiem nie istnieje :p) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Z miłą chęcią zapisuje się na te cuda:) rewelacja. Banerek wisi blog w obserwowanych i fanpage polubiony.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://projektujetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne kolczyki:)chętnie wezmę udział w tej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  57. z wielką przyjemnoscia dołaczam

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne są te kolczyki :)
    Wszystkie warunki spełniłam dlatego ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  59. I Ty się pytasz kto chce takie cukierasy. JAAAAAAAAAAAA.
    Zapraszam do mnie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  60. Jestem obserwatorem z przjemnością-89

    OdpowiedzUsuń
  61. oh... zdążyłam! jeszcze ja staję w rządku i czekam na wygraną!

    OdpowiedzUsuń
  62. jejku przepiekne
    bylabym niesamowicie szczesliwa, gdybym takie wygrala bo o sutaszowych kolczykach marze :)

    OdpowiedzUsuń
  63. zgłaszam się i ja ;)
    świetne kolczyki, lecę obejrzeć reszte :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękne kolczyki. Chętnie się zapisuję i zapraszam na moje świąteczne candy :)
    http://jbf-bizuteria-joannakozaczek.blogspot.com/2012/12/swiateczne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczne prace
    http://ewelina-scrap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja również się ustawiam w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Jestem chętna przygarnąć takie cudo :)
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Uff, jeszcze zdążyłam ustawić się w kolejce. Ostatnio zachorowałam na sutaszowe kolczyki. Tak więc marzę, aby wygrać :)
    renczi.blogspt.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  70. O, jak bym chciała taki prezent dla córci! Piękne są! W ostatnim momencie śpieszę się zapisać.

    OdpowiedzUsuń
  71. Kolczyki są rewelacyjne, istne dzieło sztuki :).

    Oj mam wielką nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza