środa, 10 października 2012

Charytatywnie - "Rękodzieła dla Marcinka"


Witajcie Kochane!!!

Dzisiaj bardzo ważna sprawa !!!


Zachęcam do wsparcia charytatywnej akcji "Rękodzieła dla Marcinka". 
 Tutaj link do bloga o tym dzielnym chłopcu


a tutaj strona fejsowa i odsyłacz do aukcji allegro. 


Można tam znaleźć też coś co wyszło i spod moich rąk a mianowicie naszyjnik Amelie :)




 Dzięki licytacji różnych rękodzieł można wesprzeć słuszną sprawę :) Można też podarować coś od siebie. Wiem, że robicie piękne rzeczy - może chciałybyście się nimi podzielić ?
W ramach tej akcji można zdobyć różne cudeńka. Jest ich sporo i będzie jeszcze więcej. Zapowiedzi zgłaszanych dzieł są imponujące :)


Pozdrawiam gorąco w te pierwsze przymrozkowe dni :*

10 komentarzy:

  1. Świetna akcja, muszę o tym pomyśleć może też uda mi się coś stworzyć na ten cel... Naszyjnik bajecznie kolorowy, na pewno dużo radości wniesie w czyjeś życie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu :) Byłoby super gdybyś dołączyła :) tak na prawdę dając czasem tak niewiele od siebie można komuś drugiemu bardzo pomóc. Samo propagowanie tej akcji na pewno pomoże w zbiórce pieniążków na leczenie :) A naszyjniki mam nadzieję chociaż trochę przyczyni się do uszczuplenia puli potrzebnych środków :)Może jego optymizm przyciągnie kupujących :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Ja chyba też dołączę, na taki cel może zrobię coś specjalnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo chetnie sie dolaczam i daje moj malinowy, haftowany komplecik z kosmetyczka i biscornu - ten z najswiezszego postu. Mam tylko jeden problem, poniewaz od 30 lat mieszkam za granica, wiec chyba sobie z tym Allegro nie poradze, czy ktos moglby to za mnie zrobic??? Please....Bardzo chcialabym choc odrobinke pomoc :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nawet nie wiesz jak się cieszę. Widziałam ostatnie Twoje cudeńka - są przepiękne :)Aukcje na allegro wystawia tata Marcinka, Ty musisz przesłać tylko honorową deklarację przekazania swoich dzieł na ten cel no i jeszcze pokryć koszty przesyłki :) Napiszę do Ciebie mam nadzieję jutro maila z pełnymi danymi (dzisiaj jestem odcięta od świata i bardzo cierpię bo internet mi "ukradli" ale może jutro już naprawią )
      Pozdrawiam Sabinko :*

      Usuń
    2. Super, ciesze sie...dzisiaj wyjezdzam i do niedzieli mnie nie bedzie, ale pozniejszym popoludniem znowu dam znak zycia o sobie i mysle ze ta sprawe pomyslnie zakonczymy. Akurat nie mam niczego wiekszego i okazalszego, bo ja i tak wszystko rozdaje naokolo, sama sobie nie zostawiam prawie nic - szewc bez butow chodzi ;)
      Ale jestem z Wami bardzo, naprawde bardzo chetnie sie przylacze, trzymam kciuki za Marcinka,sloneczko,sile, swiatlo przesylam...pa,pa

      Usuń
    3. Sabinko, w końcu mam internet i właśnie pisze maila do Ciebie :)
      Buźka :*

      Usuń
  4. Dziewczyny dziękuję.Jesteście kochane.A to między innymi wasze dzieła przyspieszają zebranie całej kwoty,takie cuda robicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Misiu :) Pomaganie innym ulepsza nasz własny prywatny świat :)Nie można przechodzić obojętnie skoro robiąc to co się bardzo lubi można komuś bardzo pomóc :)
      Pozdrowionka :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza