środa, 1 sierpnia 2012

Kolia sutasz CECILE


Jeszcze "ciepła" kolia wykonana na zamówienie - ma być prezentem dla Dorotki :). Założenie kolorystyczne było takie, że ma być połączeniem czerni, brązu i starego złota. Forma i wzór dowolna. Popuściłam więc wodze fantazji i efekt przedstawiam poniżej. W samym centrum plaster agatu, w kątach owale jaspisu picasso. Cała reszta to kamienie tygrysiego oka, piasku pustyni, perełki naturalne słodkowodne i onyks czarny. Całości dopełniają koraliki toho. Przyznam się, że ze sznurkiem skręcanym pracowałam drugi raz i nawet jestem zadowolona z efektów. 

Mam nadzieję, że Dorotce się spodoba :)  

Obfotografowałam okaz z każdej strony (chyba lekko przesadziłam) ale to chyba dlatego że mi się nieskromnie mówiąc bardzo podoba ;)



























Na koniec prezentacja na żywym manekinie, którym byłam ja :)


Miłego tygodnia życzę!!!




10 komentarzy:

  1. Nie dziwię się że jestes zadowolona z efektu bo kolia jest po prostu bosssska! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łałłłł, przepiękny, naprawdę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, brakuje słów. A kolory moje ulubione. No po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Olu :) Jakie to miłe uczucie być docenionym przez osoby zupełnie obiektywne i nie zmuszane do wydawania opinii :) Moja rodzina jest już chyba troszeczkę zmęczona ocenianiem moich kolejnych wytworów :/
    PS: listonosz już się zbliża :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj!Bardzo dziękuję za odwiedziny i udZiał w zabawie:)Cudny naszyjnik w pięknych kolorach:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny, okazały, bardzo starannie wykonany, gratuluję pomysłu i wykonania :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) Jest mi niezmiernie miło, że moja guru - mistrzyni sutaszu mnie chwali. Co za uczucie :-)

      Usuń
    2. podziw i pochwała całkowicie zasłużona :) naszyjnik śliczny :))

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza