poniedziałek, 10 czerwca 2013

Kolczyki sutasz Gila Permata


Dzisiaj będzie wyzwaniowo ;) Zaintrygowało mnie wyzwanie Kreatywnego Kufra - paleta barw. Na początku lekko się skrzywiłam na pomysł takiego zestawienia kolorystycznego żeby za chwilę stwierdzić czemu nie? a nóż widelec wyjdzie coś ciekawego. Te kolczyki są moją odpowiedzią. W "środku" azuryt niebieski, lapis lazuli, masa perłowa i kryształek w  żółtym kolorze. Nie obyłoby się bez koralików toho ;)
Kolczyki są długaśne bo z biglem mają aż 11 cm no i oczywiście prawie dwustronne - końcówki obszyte koralikami :)

A Wam jak się podobają efekty mojej dłubaniny?












Pozdrawiam poniedziałkowo :)



11 komentarzy:

  1. żółty z niebieskim zawsze od dawna mi pasowały!!! Piękne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne, robisz przepiękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. MEGA! Brak mi słów zachwytu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! A paleta bardzo letnia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze podziwiam w Twoim sutaszu połączenia kolorów:) Ja tak odważnie nie potrafię :) Piękne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zestaw kolorów jest typowo letni, piękny, wesoły i takie kolczyki chętnie bym założyła !!! Pozdrawiam ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam i pozdrawiam Ciebie serdecznie.Cudowne kolczyki.W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. wow są piękne i ta kolorystyka nawet się nie spodziewałam ze tak fajnie będa kolorki wyglądac razem pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza