piątek, 10 maja 2013

Wyniki Wiosennego Candy



Nastał dzień 10 maja więc dzień wyników mojej zabawy.






Liczę, że nie możecie się doczekać :) 
Nie myślałam że będzie Was aż tak dużo - dokładnie 130 :)
Cieszy mnie to niezmiernie bo to oznacza, że bransoletka jest warta zainteresowania.

Nie przedłużając maszyna losująca w postaci mojej osobistej ręki wyciągnęła los z nazwą mała sztuka. Reasumując wygrała osoba, która zapisała się na blogu.
W związku z tym, że ilość zapisanych osób przekroczyła moje najśmielsze oczekiwania postanowiłam przyznać nagrodę pocieszenia dla osoby zapisanej na moim profilu facebookowym. Jest jeszcze jeden powód aby kogoś obdarować - dokładnie wczoraj minął roczek mojemu blogowi :)
Szczęśliwa ma dłoń ukazała nazwisko Ewa Graniak-Wosinek :) Nagroda dla Ewy dopiero powstanie, jeszcze nie wiem co to będzie :) mam nadzieję, że się spodoba :)

Gratuluję obu Dziewczynom !!!

Aby nagrody powędrowały do Was musicie się do mnie zgłosić a dokładnie napisać do mnie maila          
(ozdobyziemi@gmail.com ) z adresem do wysyłki w ciągu tygodnia.
Jeżeli to nie nastąpi losujemy jeszcze raz !!!


Miłego weekendu wszystkim życzę i jeszcze raz bardzo 
dziękuję za udział w zabawie i przecudne życzenia,
które dla mnie zostawiłyście


18 komentarzy:

  1. gratuluję dziewczynom i dziękuję za wspólną zabawę :)
    Twoje dzieła podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję za zabawę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dziewczyny mają szczęście, będą miały Twoje cudowne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dziewczynom!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Również gratuluję szczęściarom,
    miały niebywałe szczęście jednym słowem;)
    Dziękuje za zabawę. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za zabawę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, żałuje, że nie padło na mnie.:) Pozdrawiam i dziekuje za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wygranym! piękne cacko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla dziewczyn:) Gratuluję pierwszej rocznicy bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla oby szczęściar!!!
    Dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam :)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję obu szczęściarom !

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zwyciężczyniom :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też gratuluję , bo naprawdę jest czego....pozdrawiam i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęściary !!! Gratuluję !!! Dziękuję za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza