niedziela, 3 marca 2013

Bransoletka sutasz- Arctic Breeze Soutache


Dzisiaj chciałam Wam pokazać bransoletkę, z której jestem szczególnie zadowolona. Stworzona do kompletu  naszyjnika Powiew Arktyki. Tutaj również główną rolę grają labradoryty i czarne perły słodkowodne. Zapięcie na trzy sznury, każdy zapinany osobno. Całość dość szeroka bo w najszerszym miejscu ma aż 10 cm. Moim zdaniem bardzo fajnie wygląda zapięta na ręce :)

a Wam jak się podoba?   



  












Miłej niedzieli Wam życzę  :)





12 komentarzy:

  1. Łoł! Takiej bransolety nie można nie zauważyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł, taka jakby "w pionie", no i perfekcyjne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDO!!! Ja nie wiem jak Ty to robisz ale za każdym razem zachwycasz, czarujesz...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda jak kosmiczny robak:) świetna jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no !!!! Dużo pracy włożyłaś! Urocza ta bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł, zupełnie inna niż wszędzie spotykane bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. absolutnie genialna! jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem jak Ty wpadasz na takie świetne pomysły:) bransoletka prześlicZna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo okazała! Pracochłonna a wyszła bardzo dokładna i staranna! Bardzo mi się podoba osadzenie tych kamieni w takich odcieniach sutaszu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna kolorystyka i wzór:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza