czwartek, 23 sierpnia 2012

Finał wymianki w marynarskim stylu


Jako świeża "blogerka" zapisałam się na pierwszą w moim życiu wymiankę. Spodobał mi się temat organizowanej przez Dianę zabawy. Miała to być wymiana w marynarskim stylu. Wrażenia po pierwszej wymianie mam bardzo pozytywne :) i pewnie nie raz jeszcze wezmę udział w takiej zabawie. 

Moją parą wymiankową była Ola z bloga pikotki i inne kotki. Ola przysłała mi torbę w biało niebieskie paski z nadrukiem literki M (chyba od mojego imienia:-) ) i wieloma kieszonkami, sznurkową marynistyczną bransoletkę, masę przydasi i zdrowe słodkości :-). Bardzo dziękuje Olu :-)

Oto zdjęcia prezentów od Oli:










Ja wysłałam Oli kolczyki wykonane w technice sutasz, bransoletkę typu shamballa, lniany woreczek z transferem kotwicy, kilka kamieni jako przydasie oraz słodkości.

a tak wyglądała moja przesyłka:







Dianie bardzo dziękuje za fajną zabawę i perfekcyjną organizację :) 

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza